.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تعطیلی یک مدرسه در مازندران با مصوبه شورای نظارت بر مدارس
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران با تاکید بر اخذ مجوز برای تأسیس مدارس غیردولتی در استان، گفت: تعطیلی مدرسه حکمت مازندران با مصوبه شورای نظارت مدارس غیردولتی بوده است.

 معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران با تاکید بر اخذ مجوز برای تأسیس مدارس غیردولتی در استان، گفت: تعطیلی مدرسه حکمت مازندران با مصوبه شورای نظارت مدارس غیردولتی بوده است.

به گزارش شمال نیوز، سید تقی میرشفیعی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعطیلی موسسه دبستان پسرانه حکمت درخواست مجوز مدرسه غیرانتفاعی را پیش از سال 90 داشت و بر اساس مجوز ملزم به رعایت قوانین است.

وی افزود: در سال 90 کارشناسان در بازدید موارد زیادی از عدم رعایت مقررات را دیده‌اند که با تذکر پیاپی تغییرات در مدرسه مورد نظر اعمال نشده است.

میرشفیعی بیان کرد: ادعای اجرای برنامه آموزشی و پژوهشی در این مدرسه عنوان که فعالیت‌ها به صورت مکتوب گزارش نشد.

وی با تاکید بر اینکه مدل‌های آموزشی تلفیقی مدرسه مورد نظر مورد تایید نیست, تصریح کرد: مدیر مدرسه به علت عدم رعایت قوانین در گذشته عزل شد و موضوع را به شورای نظارت بر مدارس غیر دولتی مطرح کردیم که منجر به تعطیلی مدرسه شد.

معاون آموزش و پرورش مازندران بیان کرد: فعالیت‌های اعتراضی در شبکه‌های مجازی تنها فعالیت اعتراضی موسس بوده است که برای شورای نظارت بر فعالیت مدارس غیردولتی ملاک رسیدگی محسوب نمی‌شود.

میرشفیعی گفت: والدین و دیگر اعضا مراجعه نکرده و تنها اعلام شده مدرسه ای تعطیل شد. تعیین کننده ملاک اجرای فعالیت‌های پژوهشی در استان مشخص است که این موسس لازم بود شرایط خود را عنوان کند.

وی اجرای متدهای آموزشی را منوط به دریافت مجوز اعلام و تصریح کرد: عدم رعایت سرفصل‌های برنامه ملی درسی، عدم رعایت ساعات آموزشی، عدم بکارگیری نیروی مرتبط آموزشی و چند پایه بودن برخی کلاس‌ها بخشی از عدم رعایت قانون و مقررات برای تعطیلی مدرسه حکمت بوده است./تسنیم



ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.